Alfa Çağrı Merkezi kurulduğu günden bugüne;
- Tele satış
- Çağrı Yanıtlama
- Müşteri Elde Tutma
- Tahsilat Hizmeti
- Back Office
- Anket Yönetimi
- Lokasyon Kiralama
- Sesli Yanıt Sistemi (IVR)
Hizmetleri vermiştir.
Tele Satış
Yeni ürünler ve hizmetler hakkında müşterilerimizi bilgilendirerek ürün tanıtımı, reklamı veya aktif satışlarını gerçekleştirmektedir.
Çağrı Yanıtlama
Müşterilerimize, profesyonel yönetim kadromuz, uzman müşteri hizmet yetkililerimizve teknik personelimiz ile 7/24 şikayet yönetimi, sipariş yönetimi, üyelik yönetimi, sadakat programı ve diğer hizmetleri sunmaktır. Bu hizmetlerden bazıları;
7/24 Tüketici danışma hizmetleri
Sipariş/şikayet yönetimi hizmetleri
Üyelik yönetimi hizmetleri
Özel müşteri hizmetleri
Bilgi güncelleme hizmetleri
Randevu yönetimi hizmetleri
Sadakat yönetimi hizmetleri
Müşteri Elde Tutma
Aboneliğini iptal eden veya mevcut sözleşmesi biten müşterilere geri dönüşler yaparak, geri kazanımlarını sağlamak.
Sosyal Medya Takibi
48 saat içerisinde müşteri geri bildirimi sağlamaktayız. Şikayet yönetim süreci kapsamında, kalite standartları gereğince, müşteri bilgilendirmesi en geç 48 saat içerisinde sağlanarak, maksimum müşteri memnuniyeti hedeflenir.
Ayrıca 24 saat içerisinde aktif sosyal medya takibi yapmaktayız.
Twitter(X), şikayet var, facebook gibi sosyal medya kanallarından gelen şikayetler, 24 saatte bir takip edilerek, şikayete müdahale süresi kısaltılır.
Tahsilat Hizmeti
Her seviyede alacaklarınızın takibi ve tahsilatı için teknolojimizle desteklediğimiz etkin çağrı merkezi çözümleri sunmaktayız. İstihbarat aramaları, takip aramaları ve ödeme sözü aramaları sonucunda sunduğumuz raporlar ile tahsilat stratejilerinize rehberlik ediyoruz.
Back Office
Müşterilerimizin web sayfası, sosyal medya veya telefon ile ilettikleri tüm öneri, şikayet ve teşekkür kayıtlarının değerlendirilmesi, değerlendirilen kayıtların birimlerle paylaşılması ve kalite yönetim sistemi çerçevesinde takip edilmesi gibi hizmetler sunmaktayız.
Anket Yönetimi
Müşterilerimizin ihtiyaçları ve satın alma alışkanlıkları doğrultusunda memnuniyet ve memnuniyetsizlikleri ile ilgili verileri araştırıp, bu verilerin analizini ve raporlamasını gerçekleştirerek iş ortaklarının bu alandaki tüm ihtiyaçlarını bütünsel olarak karşılıyoruz.
Lokasyon Kiralama
Firmaların kullanımı için lokasyon, personel, teknik altyapı, masa, sandalye, bilgisayar kulaklık gibi ekipmanlar temin edilmektedir.
Sesli Yanıt Sistemi (IVR)
Müşterilerimize sunduğu IVR (Interactive voice response) hizmeti ile müşteri deneyimine dair optimum menü yapılarını oluşturarak, hem esneklik hem de hızlı işlem ve müşteri memnuniyeti unsurlarını garanti altına alır. Dinamik IVR yapısı gelen çağrılarda etkin bir şekilde kullanılabildiği gibi dış aramalarda da akıllı ve yönlendirici bir şekilde hedef müşteri kitlelerine ulaşabilmeyi, bilgilendirmeler yapılmasını ve müşteri tuşlamaları ile hedeflenen işlemlerin tamamlanabilmesini sağlamaktadır.
Sahip Olduğumuz Belgeler
ISO EN 15838 Belgesi
Çağrı merkezleri hizmet sunumu için genel şartlar standardıdır. Çağrı merkezinin belgelendirilmesi ve müşteri odaklı hizmet veren kuruluşların aldıkları belgedir.
ISO 9001:2008 Belgesi
ISO tarafından 2008 yılında son revizyonu yayınlanarak ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı adını alan ISO 9001 standardının işletmelerinde sistemli bir şekilde uygulayan kurumların ISO 17021 standardı yönünden akredite olmuş tarafsız bir belgelendirme kurumu tarafından ISO9001:2008 standardı doğrultusunda denetlenmesi sonucu sistemin var olduğunu ve işletildiğini göstermek üzere düzenlenen kalite yönetim sistemi belgesidir.
ISO 10002:2004 Belgesi
ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti – Müşteri Şikayetleri Yönetimi Belgesi ISO 10002 kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemi belgesidir.